حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک ون در لبنان (۲ مرداد ۱۴۰۳) کابینه دولت چهاردهم؛ نامزدهای پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شدند ارائه گزارش وزرای دولت سیزدهم در دیدار با رئیس جمهور منتخب روزنامه هاآرتص: نتانیاهو از یمنی‌ها می‌ترسد پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست معاون وزیر امور خارجه روسیه: مقدمات امضای توافق جامع شراکت راهبردی با تهران تکمیل شده است آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران | تفهیم اتهام وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده چای دبش تل‌آویو: در صورت توافق ظرف ۶ هفته از غزه خارج می‌شویم آغاز عملیات بازآماد ناوشکن «سهند» در بندرعباس + ویدئو کمال خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است ارتش جمهوری اسلامی: ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرقی با دیوار چهارمتری محصور شد آمریکا بمب‌افکن‌های اتمی در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرد با پادرمیانی چین؛ فتح و حماس بیانیه پایان اختلافات امضا کردند ژاپن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست را بابت اعمال خشونت علیه فلسطینی‌ها تحریم کرد مراسم تحلیف پزشکیان سه‌شنبه هفته بعد (۹ مرداد) برگزار می‌شود + جزئیات وزیرکار در مجلس از عملکرد پایگاه رفاه ایرانیان دفاع کرد ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب | برخی مقامات گزارش دادند هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

انتخابات مجلس یکی از انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است

  • کد خبر: ۱۰۷۶۸
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
انتخابات مجلس یکی از انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار  است
استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با طلوع انقلاب اسلامی، انتخابات در کشور در سطح گسترده‌ای برگزار می‌شود و بر همین اساس، جمهوری اسلامی هم مبتنی بر رای مردم به وجود آمده و پشتوانه اصلی نظام هم مردم هستند.

زهرا اسکندریان- به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی در بازدید از روند ثبت نام کاندیدا‌ها در چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری مشهد اظهارداشت: دولت و نظام خودش را موظف می‌داند که مرتبا انتخابات را برگزار کند، حتی در دوران جنگ و ۸ سال دفاع مقدس هیچوقت انتخابات تعطیل نشد. به همین دلیل تاکنون انتخابات را باشکوه‌ برگزار کردیم.
استاندار خراسان رضوی انتخابات مجلس را یکی از انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور دانشت و گفت: مجلس در راس امور است و اختیارات قانونی زیادی دارد، لذا ما باید به عنوان مسئول برگزاری انتخابات، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم آوریم.
وی تصریح کرد: مردم اگر امروزه در انتخابات شرکت کنند علاوه بر کاستی‌هایی که داریم، ما می‌پذیریم مردم مشکلات زیادی دارند، اما نظام متعلق به خود مردم است حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند به امنیت پایدار کشور کمک کند و بسیار بسیار موثر باشد.
وی با ابراز خرسندی از استقبال کاندیدا‌های استان برای ثبت نام گفت: طبق آمار نسبت ثبت نام شوندگان در مقایسه با دوره‌های قبل، بیشتر و حتی دوبرابر شده است، پیش‌بینی می‌کنیم چهره‌های سرشناس و تاثیر گذار در روز‌های آخر برای ثبت‌نام مراجعه کنند. حضور جوانان در این دوره بسیار چشمگیر است چرا که جوانان علاقمندند در جامعه حضور داشته باشند و مسئولیتی را به عهده بگیرند.
رزم حسینی نقش نمایندگان مجلس را در استان بسیار پررنگ توصیف کرد و افزود: با این حال اگر مردم نمایندگان فهمیم و پاکدست و باهوش و خردمند انتخاب کنند، خیلی می‌توانند در توسعه استان موثر باشد. امنیت ملی و منافع ملی ترجیح بر نیاز‌های شخصی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->